[Members] Sakuroj

Steven D. Brewer sbrewer at bio.umass.edu
Tue Apr 28 06:35:45 PDT 2015

Mia sakura arbo finfine ekfloras kaj ĉisemajne mi invitas vin veni al
mia domo por spekti la florojn. Japanoj plej estimas la sakurajn florojn
kiel simbolo de la efemereco de la vivo kaj estas tradicie okazigi
eksterdoman feston en la printempo por rigardi la florojn.

Mi invitas vin veni inter la 4a kaj la 6a ptm je merkredo, la 29a de
aprilo. Mi loĝas ĉe 5 Fairfield Street en Amherst.

Elkore salutas,

--
Steven D. BREWER <sbrewer at bio.umass.edu>
http://www.bio.umass.edu/biology/about/directories/faculty/steven-d-brewer