[Members] Kunveni

ROGER rogers49 at comcast.net
Tue May 24 10:30:35 PDT 2016

Sebastian, sekuran kaj bonan vojagxon al vi!!
Gxis la revido!
Roger

Steven, Julie,
Mi kontrolis mian eblecon kunveni kaj, jes ja, mi povas fari tion je la 6-a horo ptm. Mi havas aliron al nia ununura auxto gxis tiu horo, ne pli malfrue.
(Mia edzino alportos min kaj poste foriros). Eble mi devas sxangxi edzinon!
Kie ni do renkontigxos? Mi neniam estis en Chilis. Cxu estas ne tro brua loko por konversacii mangxante?
Estos varmega posttagmezo morgaux.
Roger