[Members] Hodiaŭ

Zekharye Schulman zekharye at gmail.com
Mon Sep 26 08:16:02 PDT 2016

Mi bedauxras, sed hodiaux kunvenos mi kun mia tradukista rondo preskaux je
la sama horo kaj ne povos esperantumi samtempe (aux, kiel diri en la jida--
mi ne povas danci cxe du nuptoj kun unu pugo).

Parenteze, se iu interesigxas (cxu eble vi, Steven?) pri mia grupeto de
tradukistoj , bv. sciigi min kaj mi povas vin enhavigi en la retlisto. Ni
estas cxiuj literuraj tradukistoj el diversaj lingvoj (i.a. la hispana,
franca, dana, rusa, portugala, jida, kaj Esperanta lingvoj!), kiuj kunvenas
unufoje cxiumonate por dividi niajn malentojn kaj kune ilin plibonigi (t.e.
pli-malpli kiel "creative writing workshop"). Cxiu kunveno okazas cxe iu
hejme-- gxi estas ankaux vegana potsxanca (potluck!) vespermangxo.