[Members] Bonan Novjaron!

ROGER STENLUND rogers49 at comcast.net
Fri Jan 13 09:35:58 PST 2017

Sebastian,
Dankon pro la arangxita datumo por kunveni la 25-an januaro je la 6.30 ptm ie ajn en Amherst.
Mi jam enskribigis tion en mi Googla Kalendaro.

Gxenerala demando. Mi vidis en Pasportaservo ke mi ricevis mesagxojn kun petoj pri gastigxo. Mi ne konsciis pri tio. Do, mi nun volus ke mesagjoj sendotaj al mia Pasportservo konto ankaux farigxu alidirektotaj, ekzemple al mia ordinara eposxt-adreso. Cxu cxi-tiu eblus? Iu ajn scias pri cxi-tio?

Roger