[Members] Esperanto aferoj

Zekharye Schulman zekharye at gmail.com
Tue May 2 12:22:18 PDT 2017

Saluton al cxiuj!

Mi ne povos kunveni vespere la 15a de majo, sed posttagmeze antaux la
vizito de Ulrich mi ja povos por tagmangxi kaj amikumi kune.

Mi elsxutis Amikumu kaj iomete amikum(um)is. Mi scivolas uzi gxin kiam mi
vojagxos por la laboro en la venontaj monatoj.

Mi bedauxras ke mi povas cxeestos je la MeKaRo cxijare,. Espereble
venontjare!

Amike,
Sebastian